(advertenties)
Registreren Inloggen

Home Forums Doe-het-zelf Binnen kweken 4 x super skunk

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #4421
    Bill Woods
    Deelnemer
    • Level
    • Level
    269 reacties

    Dat is een mooi bed van bloemen aan het worden, ik had bij mijn vorige plantje ook een worm in de pot en ik heb geen idee hoe die er in is gekomen want ik gebruik gewone potgrond. Er kwam ineens een worm omhoog en ik schrok er toen een beetje van en ik dacht dat het niet goed was maar inmiddels weet ik dat mensen express wormen toevoegen omdat ze juist goed zijn voor je bodemgesteldheid. Ik ben benieuwd naar het resultaat en de ontwikkelingen.

    Instagram:Bill78Woods

    #4490
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    @sativa klinkt niet verkeert met je spaarlampen hoeveel watt was alles samen? Grond voor je plantjes is als water voor een vis als je wilt experimenteren met grondsoorten en de kracht daarvan is het misschien een goed idee een aantal minis (auto flowers) te zetten om mee te experimenteren niet om de opbrengst maar om kennis op te doen, minis zijn makkelijk te camoufleren tussen andere planten of op een vergeten stukje in de zon (als ze niet groter worden dan 30 a 40 cm hebben maar weinig mensen door dat het om cannabis gaat want dat past niet in het stereotype beeld wat de gemiddelde mens voor ogen heeft) en dan wordt de geur ook niet zo sterk(ideaal voor gurillia kweek).
    wat een leuk proefje kan zijn is om 10 fem autoflowers te nemen en die in een potje in 5 verschillende soorten grond zetten bijv. potgrond,bosgrond,straatzand,rode grond,gele grond,klei grond wat je maar kunt bedenken of zelfs met elkaar gemixt gewoon een beetje uitproberen wel minimaal per 2 planten of liever meer met het zelfde, omdat planten individueel onder elkaar nog wel eens verschillend van elkaar kunnen zijn dan kun je een gemiddelde aanhouden.
    Maak veel foto`s en schrijf zoveel mogenijk op dan kun je in de toekomst altijd op papier laten zien waar je mee bezig bent zodat ze je niet alleen op je mooie blauwe ogen hoeven te geloven.


    @billwoods
    bij nat weer willen ze buiten nog wel eens over huizen naar een zak met lekker losse grond en voldoende half verteerd materiaal om nog even van te snoepen en voor je het weet heb je er een binnen, je hoeft er niet bang voor te zijn. er zijn ook een hoop beestjes die ons wel hard helpen, we moeten strijden met de natuur niet tegen de natuur. Mijn pieren wonen momenteel ook allemaal binnen het is buiten iets te koud voor ze.

    #4505
    Anoniem
    Inactief
    • Level
    • Level
    • Level
    619 reacties

    @dawittewel

    Volgens mij ging het in totaal om 300 watt aan spaarlampen. Dus ik was wel aardig blij met het resultaat. Zeker omdat het een experimentje was om het eens te proberen en om geld de besparen. Uiteindelijk heeft het natuurlijk meer geld gekost dan een gewone opstelling dus ach. Wijze les :P Scrogg was echt mooi gelukt en is in mijn ogen de enige manier met cfl omdat de lampen zo dicht op het gewas moeten hangen. Nu groei ik met dezelfde lampen allemaal verschillende stekken mint uit die komende zomer in de moestuinbakken in de tuin geplant worden voor de thee. :]

    Heel goed idee om eens verschillende aarden soorten te proberen ik heb alleen wel de vuistregel niet meer dan 5 planten in en om mijn huis van kiem tot knippen(budtenderen) te hebben staan dus dan is mijn testcapaciteit wel wat beperkt.

  • #4517
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    @sativa Dan heb je netjes gedraaid.
    Ik heb ook zoon soort vuist regel van 5 ik bloei er hier thuis maar 5 af, omdat ik met regeluliere zaden werk en er nog een aantal mannetjes tussen zitten moet ik wel grotere aantallen ontkiemen waarna ik de 5 beste af bloei (de laatste paar rondes stonden er maar 4 in te bloeien), ik denk wel dat ik een rechter begrijpelijk uit kan leggen van mijn bezigheden en selectie voor een betere plant voor mijn gezondheid.

    Heb je geen vrienden,kennissen,family die zelf nog niet kweken maar het niet erg vinden dat je ergens een paar plantjes in een vergeten hoekje van de tuin zetten(als je 10 mensen vraagt en 2 zeggen er ja waar je er 5 kan zetten heb je er al 10 staan).

    En anders zet je ze in opa`s bos de natuur is toch van ons allemaal.

    #6533
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    ik ben er even tussen uit geweest op het forum, maar ik ben er weer helemaal bij de plantjes zijn er onder tussen vanaf gekomen, en om het kweek verslag even af te maken is er probleemloos iets minder dan 4 ons droog vanaf gekomen ik heb geen beestje gehad die ik heb moeten bestrijden. Ik ben er tevreden over en ze smaakt heerlijk!

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.