(advertenties)
Registreren Inloggen

Home Forums Doe-het-zelf Binnen kweken 4 x super skunk

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #3565
    jack
    Moderator
    • Level
    • Level
    • Level
    1067 reacties

    CBD skunkhaze van CBD crew geef ook zulke cola flesen 

    Ik kweek niet ik doe aan fotoshoppen

    #3568
    Pendergast
    Deelnemer
    • Level
    • Level
    • Level
    444 reacties

    Ja, veel is ook met ervaring. Ik blijf gewoon veel lezen en doen, dan kom ik er vanzelf wel.

    En wow, jack, wat een prachtige plant man!! dikke toppen

    #3572
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    @jacklaventura nice toppie, ziet er toppie uit.

    Omdat het allemaal weer een beetje off topic aan het worden is zal ik nog wat foto`s posten de skunk na het snoeien.

     

  • #3574
    Anoniem
    Inactief
    • Level
    • Level
    • Level
    619 reacties

    @dawittewel

    Wow!! Aardige top man! Wat voor een lamp gebruik jij daarvoor? Kan zoiets ook met een normale led lamp bereikt worden of zit je dan echt met het gegeven dat het licht van led minder diep door het bladerdek penetreert?

    #3576
    Pendergast
    Deelnemer
    • Level
    • Level
    • Level
    444 reacties

    <p style=”text-align: left;”>:wauw die scrog is heel goed gelukt! Mag ik vragen wat de buitenafmetingen van je kas zijn? duidelijk te zien dat je weet wat je doet!</p>

    #3583
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    @sativa ik bloei alles af onder hps, de voor groei doe ik voornamenlijk onder t-neon om de planten compact te houden(hps heeft meer rood in het licht waardoor ze meer strekken) ik heb er momenteel 400 watt boven hangen en volgende week komt er 600 watt boven.


    @steviewonder
    de maten zijn 120x80cm ongeveer.

(advertentie)
  • #3588
    Pendergast
    Deelnemer
    • Level
    • Level
    • Level
    444 reacties

    Gaaf man, toch heel veel potentie. dankjewel.

    #3592
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    ik laat de kast niet geheel vol groeien de ruimte onder de ventilator komen geen wiet toppen daar staat ook de knoflook.

    #3601
    Anoniem
    Inactief
    • Level
    • Level
    • Level
    619 reacties

    @dawittewel

    He dat is echt een heel goed idee zeg! Ik had dus dat de toppen bij de wapper erg iel en slap waren.. Dus de perfecte plek om daar eens een knoflook plantje neer te zetten idd. Word de geur ook meteen mooi over de dames geblazen! :) Misschien een stomme vraag maar kan ik gewoon een teen knoflook in de grond steken of heeft dat nog iets speciaals nodig? Of kan ik beter een zakje met teentjes op die plek hangen?

    (een CFL scrogg probeersel van een tijdje terug)

  • #3656
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    @sativa nice foto hoeveel spaarlampen hangen daar boven? ik heb dat ook vaker gedaan de spiegel kap iets langer gemaakt en er 24 lampen op gemaakt, was ook wel leuk maar voor mij kan niets nog tegen hps op momenteel.
    De knoflook tenen eerst ontkiemen, in een glaasje water zetten dag wel dag niet tot er groene sprieten uit komen en dan kunnen ze de grond in.

    #3669
    jack
    Moderator
    • Level
    • Level
    • Level
    1067 reacties

    Wat voor beestjes hou je daar mee weg als ik vragen mag.

    Ik kweek niet ik doe aan fotoshoppen

    #3671
    Pendergast
    Deelnemer
    • Level
    • Level
    • Level
    444 reacties

    Eigenlijk bijna al.het ongedierte haat knoflook toch? werkte bij mij redelijk goed tegen luis.

  • #4044
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    Het is weer eens tijd voor een update, deze week is er niet veel aparts gebeurd de dames staan er vrolijk bij, en na het water geven kwamen er ook enkele pieren me even begroeten.

    #4414
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    Ook deze week is er niks speciaals gebeurt behalve de 400 watt lamp is vervangen door een 600 watt.
    Tijd voor weer een paar foto`s

     

    #4420
    Anoniem
    Inactief
    • Level
    • Level
    • Level
    619 reacties

    @dawittewel

    Ziet er leuk uit man! Helemaal grappig om die pieren even te zien! Ik heb tot nu toe altijd maar gewoon voorgemixte aarde gehaald en daar zat dan ook geen levend spul in. Ik wil dan ook ens zo’n wormenemmer maken om er een aantal te kweken voor de zomer.Die foto van mij was met 8 lampen waarvan 2 grotere. Had er wel ongeveer 280 af gehaald dus was er wel blij mee!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.