(advertenties)
Registreren Inloggen

Home Forums Doe-het-zelf Binnen kweken 4 x super skunk

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Auteur
    Berichten
  • #2699
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    Ik ben van de zomer gestart met 10 reguliere super skunk zaden ik heb gewacht tot ze groot genoeg waren om de top er uit te knippen en op 12 uur licht 12 uur donker te zetten. Toen ik wist welke man of welke vrouw waren en heb ik van het beste vrouwtje uit gekozen om stekken van te snijden en daar weer de 4 beste uit gekozen om af te bloeien.

    Sinds ik hier op het forum keek leek het mij wel leuk om ook weer eens een kweek verslag bij te houden, en zal regelmatig foto`s posten met een stukje tekst erover. Omdat het nu al november is en ik al in juni ben begonnen zal alleen van de bloei periode het kweek verslag worden bij gehouden.

    Ik heb een bedding van +/- 200 liter gemengd met potgrond perliet en wormenmest, daar staan de 4 dames in en een paar knoflook teentje ook leven er een aantal tijger wormen in de bodem. Ik voed met de organische voeding van BAC tot nu toe hebben ze alleen wortel stimulator gehad en vanaf de bloei ben ik over gegaan op de organic bloom en de organic pk van BAC. Ze zijn opgegroeid onder 2x75watt t-neon en staan nu onder 400watt hps met een 350m3 afzuiger zonder thermostaat maar wel in bepaalde standen continu te stellen, ook hangt er een waaier in.

    Bij deze fotos staan ze een week in de bloei, ik zal na het snoeien van de week ook wat foto`s van de stammen maken.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
    #2781
    Anoniem
    Inactief
    • Level
    • Level
    • Level
    619 reacties

    Ik ben erg benieuwd, zie alleen helaas geen foto’s. Zou je die nog eens kunnen posten?

    #2869
    Pendergast
    Deelnemer
    • Level
    • Level
    • Level
    444 reacties

    Fotos zijn niet helemaal gelukt idd, ik zie ze ook niet. gebruik jij stekpoeder ofofzo stekgel, of doe je het op een speciale manier?

    Ik heb gehoord dat Aloe Vera of Honing ook kan

  • #3000
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    als het goed is doen de foto`s het nu wel

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 5 maanden geleden door Snean.
    #3001
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    @stevie deze is gewoon in de stek poeder, honing heb ik in het verleden ook wel eens gedaan ging ook helemaal prima.

    #3002
    Anoniem
    Inactief
    • Level
    • Level
    • Level
    619 reacties

    @dawittewel

    Mooie scrogg man!!

    Hoelang wacht jij met in de bloei zetten? Ik hanteer meestal rond de 70 a 80 procent van het rooster of net gevuld en dan zet ik hem in de bloei zodat het hele rooster uiteindelijk wordt gevuld door toppen.

    Ze raden het normaal wel af met skunk omdat hij zo lang is van zichzelf maar heb nu al een aantal mensen gezien waarbij het prima gaat.
    Gebruik jij altijd bepaalde soorten voor scrogg of doe je dat gewoon uit de losse pols?

(advertentie)
  • #3013
    Pendergast
    Deelnemer
    • Level
    • Level
    • Level
    444 reacties

    Heel gaaf, ziet er gezond uit! Mag ik zo brutaal zijn om  een verzoek te doen aan je?
    Ik zou ook graag willen kunnen stekken, maar ben er een beetje huiverig voor, misschien is het een leuk idee als je een How-To topicje maakt voor het Forum, en misschien dat het beheer dit topic dan sticky kan maken?

    #3035
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    @sativa het ligt er een beetje aan met wat voor soort meestal laat ik wel het net goed vol groeien en dan stuur ik ze nog in de vakjes en richting die ik wil om me net wat voller te maken en de takken te verdelen, en na behoefte top ik ze nog een x uit de vorige ronde met de haze had ik mooie grote cola fles toppen(wel wat fluffig vond ik zelf) ik verwacht dat deze skunk wat compacter blijft.


    @basch
    Goed idee het stelt eigenlijk niet zoveel voor (dat doet fietsen ook niet:P) zoon progegatorbakje halen bij de action om te kiemen, coco`s pluggen dagenlijks laten luchten en met water benevelen om de luchtvochtigheid hoog te houden t-neon of tl erboven en wachten maar, na een dag of 10 zie je wortels.

    ik zal na het weekend eens de tijd nemen om er een how to topic over te schrijven, met een paar bij passende foto`s en wat uitgebreidere informatie waarom stekpoeder en welke licht kleur.

    #3049
    Pendergast
    Deelnemer
    • Level
    • Level
    • Level
    444 reacties

    Ah top!! alvast bedankt haha. mij is het nooit gelukt, met geen enkele plant haha.

  • #3419
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    @steviewonder een beetje off topic maar gebruik je zoon propagator (zaai bakje) van bijvoorbeeld de action?(om de luchtvochtigheid hoog te houden en uitdroging te voorkomen) en heb je er de juiste licht kleur boven hangen?

    #3435
    Pendergast
    Deelnemer
    • Level
    • Level
    • Level
    444 reacties

    Momenteel gebruik ik niks, maar wij gebruikte idd.zo een plastic kasje van.een paar euro haha

    #3455
    jack
    Moderator
    • Level
    • Level
    • Level
    1067 reacties

    Mooi veldje heb je daar staan.

    Ik ga je volgen :D

    Vind het wel leuk 4 planten in scrogg,kijken hoeveel jij er af haalt met 4 plantjes ik met 1 plantje :)

    Succes en dat er mooie toppen aan komen net zo groot als cola flessen

    Ik kweek niet ik doe aan fotoshoppen

  • #3558
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    @jacklaventura welkom om te volgen, als jij je eene plant langer door laat groeien moet je er in principe ook veel af kunnen halen licht een beetje aan je lamp (licht=gewicht).
    De vorige ronde had ik er flinke cola flese van toppen op staan (die waren sativa dominant), ik verwacht dat deze iets kleiner zullen blijven maar wel veel voller me vorige waren een beetje fluffy vond ik zelf.

    #3560
    Pendergast
    Deelnemer
    • Level
    • Level
    • Level
    444 reacties

    Gigantische top man!!

    #3564
    da witte wel
    Deelnemer
    • Level
    233 reacties

    @stevie dat krijg je nog wel als je het allemaal wat langer doet, ligt ook wel een beetje aan de plant en het ras zij moet het natuurlijk allemaal doen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.