(advertenties)
Registreren Inloggen

Home Forums Contacten, winacties, kletsen & ruilen 15% korting op Dutch Passion zaden bij DHS

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17015
    CannaBella
    Deelnemer
    • Level
    • Level
    • Level
    853 reacties

    Dutch HeadShop geeft nu 15% korting op zaden van Dutch Passion. Gebruik daarvoor de code SEED15 bij het afrekenen.

    Ik heb zelf hele goede ervaringen met de zaden van DP.

    #17078
    Sen-C
    Deelnemer
    • Level
    230 reacties

    Fijne tip CannaBella!

    Ik ben al enkele jaartjes liefhebber van Dutch Passion “Hollands Hope”

    Blijkbaar ééntje die ik nooit beu zal worden:D

    #17469
    Anoniem
    Inactief
    • Level
    159 reacties

    haha is dat niet die nieuwe serie???
    Hoe bevalt die strain, @sen-c? Ruikt ie erg? Ben op zoek naar een strain die je niet ruikt vanwege buitenkweek.

  • #17473
    Sen-C
    Deelnemer
    • Level
    230 reacties

    @Mare

    Inderdaad de tweede hollands hoop 2 draait momenteel op nederland 2. hollands hoop 1 heb ik nog niet gezien en 2 ga ik opnemen zodat ik de hele reeks achter elkaar kan bekijken. Ik word gek als ik een week moet wachten om een vervolg van gelijk wat te kunnen zien.

    Eender hoe,… de Hollands Hope ruikt wel vrij sterk. Op ongeveer 200meter kan je haar al ruiken.

    De hele straat ruikt ernaar. Het is wel een hele frisse lekkere geur hoor en écht héél lekker ;-))

    #17475
    Anoniem
    Inactief
    • Level
    159 reacties

    btw: de actie is alweer afgelopen bij Dutch HeadShop (geprobeerd vanavond)….jammer, op zoek naar wat anders dan :)


    @sen-c
    : awww…jammer dan -.- Buurt is al lastig, de autoflower die ik gekweekt had, ook al was ze maar 50 cm hoog, stonk als de tyfus…moet dat echt niet :(
    Heeft wel 4 extra zaden opgeleverd, maar ga ik niet meer buiten kweken (iemand in voor zadenruil????)
    De Train Wreck was wel goed (gratis bij een wiet batch, gelukkig nog 3 zaadjes uit deze plant verkregen, hihi). Wil zoiets weer terug.

    Maar dat van series kijken herken ik wel: ook een “marathon-watcher” hier ;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.