(advertenties)

Het is de tijd van het jaar waarin radio- en televisiezenders en masse hun toplijstjes uitzenden. De Top 1000 allertijden, de Top 10 bloopers, meest hilarische tv-momenten… Én natuurlijk het Mediwietsite jaaroverzicht 2018. Jawel, ook wij verzamelden de meest opmerkelijke, spraakmakende en bijzondere Mediwietsite-berichten. En tijdens de laatste week van het jaar presenteren we die aan jou.

Mediwiet in 2018

Sinds het ontstaan van Mediwietsite eind 2016, is dit het tweede volledige jaar dat wij bestaan en waarin we over een heel jaar kunnen terugblikken. En daar zijn we maar wat trots op.

En er is weer genoeg om te delen, want ook 2018 was een bewogen jaar in de wereld van medicinale cannabis. Om de haverklap konden wij onze lezers weer verrassen en verbazen met bijzonder – positief én schokkend – nieuws en hoopvolle aankondigingen. Zoveel zelfs, dat het de moeite loont om er weer eens op terug te kijken, zo aan het einde van het jaar.

Jaaroverzicht

De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met het selecteren van de – naar ons idee – meest spraakmakende (inter-)nationale nieuwsitems die in 2018 op Mediwietsite verschenen. In totaal zetten we 32 berichten op een rij, van onderzoeken naar cannabis en kanker tot patiënten die het leven weer zien zitten na het ontdekken van mediwiet.

Vanaf maandag 24 december start Mediwietsite met het plaatsen van deze opmerkelijke mediwiet-nieuwsberichten uit 2018. In acht dagen werken we vanuit januari 2018 – alweer bijna een jaar geleden – toe naar de spraakmakendste nieuwtjes en artikels uit december.

Een volledig overzicht van het mediwietjaar 2018, met de interessantste berichten van het jaar dus. Geniet ervan!

Rond de kerstperiode is er minder bezetting op de Mediwietsite-redactie. Houd dus rekening met een langere reactietijd. [Foto: shutterstock/Per Bengtsson]

Namens alle medewekers van Mediwietsite, liefdevolle feestdagen en een gezond nieuwjaar!

[Openingsfoto: Shutterstock/Incredible_movements]

(advertenties)